Garantie & Retourneren
Wat zijn de garantie voorwaarden?
Parfumcenter.nl biedt uitsluitend originele merk producten aan, al onze producten worden geleverd met wettelijke garantie. Indien een product gebreken vertoont verzoeken we u vriendelijk dit zo spoedig mogelijk aan ons te melden. Uw aankoopbon...
Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat nu?
Heeft u ondanks onze zorg en de verzekerde verzending een beschadigd product ontvangen? Neem dan direct contact met ons op om de schade te melden, wij nemen uw melding gelijk in behandeling.
Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat nu?
Heeft u ondanks onze zorg een verkeerd product ontvangen? Dan verzoeken we u vriendelijk zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen u voorzien van een retourlabel en zorgen dat het juiste artikel z.s.m kostenloos...
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer u een bestelling wilt annuleren kunt u contact opnemen met onze klantenservice, zij zorgen dat uw bestelling uit het proces wordt verwijderd en verzorgen de creditering van uw aankoopbedrag.
Categorieën:
- Bestellen & Verzenden
- Mijn account
- Betalingsmogelijkheden
- Over ParfumCenter
- Garantie & Retourneren
- Veelgestelde vragen
Vragen? Neem contact op!
Een medewerker van onze klantenservice helpt je graag verder